GÜZEL... EÜ Rektör adayından: Müteahhit olmayacağım!




Mehmet İŞLER /EGEDESONSÖZ - İzmir’in 2 büyük devlet üniversitesinde Ağustos ayında yapılacak rektör seçimleri öncesi büyük heyecan yaşanıyor. Ege Üniversitesi’nde rektör Prof.Dr. Candeğer Yılmaz ikinci dönemin ardından yasa gereği aday olamazken koltuk için toplam 9 aday seçime girecek. Rektörlük yarışında iddialı açıklamalar yapan Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nadide Kazancı seçildiği taktirde gerçekleştireceği projeler hakkında bilgi verdi. “Öğrencisiyle, öğretim üyesiyle iç içe olan bir rektör olacağım” diyen Kazancı, “Öğrenci senatosu oluşturacağım. Periyodik olarak rektörün, dekanların, öğretim üyelerinin ve öğrencilerin katıldığı, beraber yönetilen bir üniversite oluşturacağım. Müteahhit bir rektör olmayacağım. Eğitim, öğretim ve araştırma benim birinci önceliğim olacak" dedi.
HABER

Yorumlar