Turizmde ‘markalı’ çözüm



2014 yılında hizmete açılan Mandarin Oriental Bodrum’un yatırımcısı Astaş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Aşcı, turizmde yaşanan sıkıntıların aşılması için ‘markalara’ yoğunlaşılması gerektiğini söyledi. Dünyaca ünlü bir marka otel zinciri ile otellerini işletmeleri sebebiyle bu yıl turizmde yaşanan sorunlardan neredeyse hiç etkilenmediklerini dile getiren Aşcı, “Toplam 600 dönüm arazide 750 milyon dolarlık bir yatırım yaptık. 500 dönümünde evlerimiz var. Bunların yüzde 95’i satıldı. Otelde de 127 oda mevcut. Bizden ev alanların yüzde 40’ı yabancı. Otel müşterilerimiz arasında da ilk 3 sırada İngiliz, Alman ve ABD’li turistler var. Otel müşterilerimizin de yüzde 90’ı yabancı. Bunu da markanın gücü ile sağlıyoruz” ifadelerini kullandı.
HABER


Yorumlar