31 MART’TA MERAK ETTİKLERİM


Vakit, Orhan Veli’nin dediği gibi…


İstanbul’u dinliyorum, gözlerim kapalı;

Bir kuş çırpınıyor eteklerinde;

Alnın sıcak mı, değil mi, biliyorum;

Dudakların ıslak mı, değil mi, biliyorum;

Beyaz bir ay doğuyor fıstıkların arkasından

Kalbinin vuruşundan anlıyorum;

İstanbul’u dinliyorum.

 



Çok kişi gibi, benim de kulağım İstanbul’da olacak önce. Oradan gelecek ses önemli, bir şehrin kaderinden çok, ülkenin geleceği ile ilgili.

Ekrem İmamoğlu’nun kazanması iyi ama yetmez.

İlçeler ne olacak, belediye meclisleri nasıl oluşacak, aradaki fark kaç olacak?

Merak ediyorum.

MANİSA KADER ÇİZER

Ankara da öyle.

Mansur Yavaş’ın kazanacağına kuşku yok bu kez ama ilçeler, meclisler...

AK Parti’nin elindeki büyükşehirlerden başta Balıkesir ve Bursa ile diğer yerlerde farklı bir sonuç çıkar mı?

CHP Genel Başkanı Özgür Özel, kendi şehrinde, Manisa’da üç dönemdir koltuğu kaptırmayan MHP’li Cengiz Ergün’ün üstünlüğüne son verebilecek mi?

Çok merak ediyorum!

HELE HATAY

Diğer yanda CHP, iktidar olduğu kentleri koruyabilecek mi?

Yılmaz Büyükerşen’den sonra Eskişehir ne olacak mesela…

Aydın garanti mi?

Aynı şekilde Antalya…

Hele Hatay!

Merak ediyorum.

ÖZELLİKLE ŞU ÜÇ İLÇE

Bazı ilçelerdeki sonuçları da adaylarından ötürü ilgi alanımda.

Tunceli’nin “komünist “başkanı Fatih Mehmet Maçoğlu, İstanbul Kadıköy’de…

TİP Genel Başkanı Erkan Baş, Kocaeli Gebze’de “imkansızı başarmak” için yarışıyor.

Erdal Beşikçioğlu, Ankara Etimsgut’ta sanırım kazanmaya yakın.

Ne yapacak bu üç isim, merak ediyorum.

BEŞ YIL ÖNCE



Kentler ve adayların ötesinde, partilerin akıbeti de merakla izlenmeye değer.

2019 tablosu, nasıl değişecek acaba?

SEÇİMİN KİLİDİ, İYİ PARTİ

Onca yaşanana karşın AK Parti “gücüne güç mü katacak” yine?!

CHP’nin alacağı sonuç, yeni genel başkanının önünü açacak mı iyice!?

İYİ Parti’ye gelince…

Meral Akşener’in öfkesi sandıkları her iki anlamda da patlatabilir!

Orhan Veli yerine, onların durumunu Shakespeare betimliyor sanki “Olmak ya da olmamak” derken.

En rahatı MHP bence.

Sadece onları merak etmiyorum.

 

 

Yorumlar