HAMZA DAĞ’A OY VERECEĞİNİ SÖYLEYEN GENÇ TKP’Lİ Mİ GERÇEKTEN?

A Haber’in haberi salkım saçak yayıldı her yere. Nereye baksan aynı görüntü, aynı söz, aynı şaşkınlık.



Duymayan, görmeyen varsa, duysun, görsün diye hatırlatayım.

Yerel seçimin önemli adreslerinden İzmir'de, AK Parti'nin Büyükşehir Belediye Başkan adayı Hamza Dağ ile Türkiye Komünist Partili (TKP) olduğunu söyleyen bir genç arasındaki diyalog gündem oldu. Hamza Dağ'ın bir caddede karşılaşıp el sıkıştığı genç TKP'li olduğunu ama oyunu AK Parti'ye vereceğini söyledi. Gencin bu sözleri üzerine şaşkınlığını gizleyemeyen Hamza Dağ, "Vay be! TKP'li misin? Bu çok önemli bir şey ya. CHP’li çok duydum, DEM’li duydum, İYİ Parti'den oy vereceğim diyeni duydum ama TKP’li olup oy vereceğim diyeni de ilk defa duyuyorum" dedi.

 

Yalan yok.

Videoyu izleyince ben de Hamza Dağ gibi “Vay be” dedim.

Yine de kuşkucu tavrım devreye girdi hemen, “Acaba TKP’li genç Hamza Dağ ile kafa mı buluyor” diye de, düşünmeden edemedim.

Bu arada TKP İzmir örgütü A Haber’e bir açıklama gönderdi:

AKP İzmir Adayı Hamza Dağ'ın propagandasını yapacak kadar TKP düşmanı kesilmenizin nedenlerini tahmin ediyoruz ama yine de biraz frene bassanız fena olmayacak. Üzgünüz, TKP'nin böyle bir üyesi yok.

Ve sonra, 24 saat bile geçmeden, güneşe sıvanmak istenen balçık parça parça dökecek bir durum çıktı ortaya.

TKP’li olduğunu söyleyen şahıs, acaba AK Parti İzmir İl Gençlik Kolları Ekonomik ve Mali İşler Başkanı Mustafa Tuğrul Turgut muydu?

İnternette tur üzerine tur attım. Bulduğum fotoğrafları yan yana koydum, baktım, baktım, baktım…





Fotoğraflar arasındaki zaman farkları, saç baş oynamaları da dikkate alındığında,  AKP'li Tuğrul Turgut ile TKP’li genç (!) fena halde birbirine benziyor.

Ama 100’de 100 mü?

Bilemedim, diyemedim.

Yapılacak şey o iki genci fiilen yan yana getirmek.

Tabii iki ayrı kişi varsa!


TUĞRUL TURGUT'TAN AÇIKLAMA

X'teki (TurulTurgut9) hesabından bir açıklama yapmış Tuğrul Turgut:

"Videodaki kişi olmamı çok isterdiniz dimi? Size bir şey itiraf edeyim. Videodaki kişi ben değilim. 😅"

Yalan söyleyecek hali yok ya...

"Değilim" diyorsa, değildir.

Keşke bir açıklama da, şu Sancaktepe Belediyesi'nin ihalesi için yapsaydı.

"1.9 milyon liralık tek geçerli teklifi biz verdik çünkü" diye söze başlayıp, neyse devamı, bu vesileyle söyleseydi.



DAHA DA ÖNEMLİSİ...

Arayıp, tararken “balık misali” başka şeyler takıldı internet ağına.

Misal şu haber…



Sancaktepe Belediyesi 29 Kasım 2022 tarihinde oyun grubu satın almak için ihaleye çıktı.

8 adet üç kuleli kaydıraklı oyun grubu, 4 adet üç kuleli üç kaydıraklı salıncaklı oyun grubu ve 13 adet ikili salıncak almak üzere açılan ihaleye tek geçerli teklif sunuldu.

Belediyenin 3 milyon TL yaklaşık maliyet belirlediği ihaleyi, 1 milyon 973 bin TL’lik tek teklifin sahibi İzpark Kent Ekipmanları Limited Şirketi kazandı. Şirket ile belediye arasında 26 Aralık 2022 tarihinde sözleşme imzalandı.

İZMİR GENÇLİK KOLLARINDA YÖNETİCİ

Şirketin sahibi Tuğrul Mustafa Turgut, AKP İzmir Gençlik Kolları’nın ekonomi mali işlerden sorumlu başkanı.

2018-2019 arasında İzmir İl Gençlik Kolları Yönetim Kurulu Üyeliği yapan Turgut, 2019 yılından beri de Ekonomi ve Mali İşler Başkanlığı’nı yürütüyor.

1996 Konya doğumlu olan Turgut’un AKP İzmir Gençlik Kolları’nın resmi internet sitesinde yer alan özgeçmişinde “Çocuk oyun parkı sektöründe faaliyet gösteren aile şirketinde yönetim kurulu üyesi” bilgisi yer alıyor. İhaleyi alan İzmir merkezli şirket 2014 yılında Mehmet Kuyucak tarafından kuruldu. Kuyucak 2016 yılında hisselerini Tuğrul Mustafa Turgut’a devretti.

Yorumlar