AYVALIKLI ARKADAŞLARA ÖNERİRİM... MADEM TARİFE BÖYLE, SERVİSİ DE ŞÖYLE YAPIN BARİ

 Pek muhterem iktidarımızın lütfettiği bayram ikramiyesini Ayvalık’ta yemeye karar vermiştim.

Neden Ayvalık?

Bir kere severim orayı. Çocukluğuma dair acı tatlı anılarım vardır. Mesela sünnetimi orada olmuştum. Eli titreyen bir amca vardı. O yapmıştı. Ucuz kurtulmuştum!

Sonra rahmetli Osman Aydemir ile babam iki iyi arkadaştı. Bir gün Osman ağabeyin vosvosu ile Ören’e gidiyorduk. Stabilizeydi yol. Ne olduysa birkaç takla attık, tekerlekler havada durduk. Ben arkada oturuyordum. Babacığım bana bakmak isterken boynunu incitmişti.

İkincisi Ayvalık Ticaret Odası, en azından şu günlerde geçerli olan bir fiyat tarifesi yayınlamış.

İyi yapmış.

Ne, kaç para, bilelim ki, cepteki üç bin lirayı ona göre harcayalım!

Gelir görün, bilmek işe yaramadı.

Evdeki hesabı dahi çarşıya uydurmanın imkan ve ihtimali yok.

Ailem dört kişi.

O paraya bu tarife ile tek başıma gitsem, yine yetmez!

Ayvalıklı arkadaşlara öneririm…

Madem tarife böyle, Prag’taki Vytopna Railway Restaurant gibi farklı bir servis yapın bari…






 

Yorumlar