AKP ÜYESİ VATANDAŞIN ACI GERÇEK İLE İMTİHANI / günlerden 24 eylül

 



Yine bir vatandaşın yükselen feryadı ve yine sayılı saniyelerde dışa vuran yığınla dert, sorun ve çarpıcı memleket gerçekleri…

Bu kez Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum muhatap, deprem mağduru vatandaşın şu sözlerine:

Annemi, babamı ve bütün paramı kaybettim. 50 milyon dolarlık malıma devlet el koydu. Rezerv alan ilan ettiniz. Arazime 404 dükkan yapıldı. Bana 1 dükkan verilmedi. Beş kuruş para alamıyorum ve ben AKP üyesiyim. Bana bu yapılıyorsa, başka vatandaşa neler yapılıyordur?”

Her sözcük hakkında destan yazılır aslında.

Örnekse şu rezerv alan meselesi.

Çok önemli.

Sosyal medyanın “inlediği” konulardan biri.

Mutlaka üzerine gidilmeli.

Gelelim “zurnanın zırt dediği” yere.

“Ben AKP üyesiyim. Bana bu yapılıyorsa, başka vatandaşa neler yapılıyordur?” cümlesine.

AKP üyesi vatandaş bekliyor ki, böyle olunca akan sular duracak…

İlahi AKP’li vatandaş.

Sen AKP’nin 11 milyon küsur üyesinden birisin.

Eğer partinin çekirdeğine yakın katmanlardan birine ait değilsen, öteki vatandaşlar gibi bir hiçsin!



 

DİĞER 24 EYLÜL’LER

  • 1852 - Fransız Henri Giffard, ilk kez zeplinle uçtu.
  • 1981 - Paris Başkonsolosluğu'na saldırı: ASALA'ya bağlı Ermeni militanlar, Türkiye'nin Paris Başkonsolosluğu'nu bastılar; güvenlik görevlisi Cemal Özen öldü, Başkonsolos Kaya İnal yaralandı.
  • 1987 - Süleyman Demirel, DYP Olağanüstü Kongresi'nde oy birliğiyle Genel Başkan seçildi. Demirel, 12 Eylül askeri darbesi sonrası resmen siyasete döndü.
  • 2015 - Hac'da izdiham: Suudi Arabistan'da Hac sırasında yaşanan izdiham sonrasında en az 769 kişi öldü ve 900'den fazla kişi de yaralandı. 

24 EYLÜL’DE DOĞANLAR

  • 1884 - İsmet İnönü, Türk asker ve siyasetçi (ö. 1973)
  • 1896 - F. Scott Fitzgerald, Amerikalı yazar (ö. 1940)
  • 1936 - İnal Batu, Türk diplomat ve siyasetçi (ö. 2013)
  • 1956 - Yılmaz Zafer, Türk sinema oyuncusu (ö. 1995)
  • 1957 - Brad Bird, Amerikalı sinema yönetmeni, yapımcı ve Akademi Ödülü sahibi

 

24 EYLÜL’DE ÖLENLER

  • 1996 - Zeki Müren, Türk şarkıcı, besteci, söz yazarı ve oyuncu (d. 1931)
  • 2004 - Françoise Sagan, Fransız yazar (d. 1935)
  • 2008 - Kazım Kanat, Türk gazeteci (d. 1950)


Yorumlar